Levertijden, verzendkosten en terugbetalingen

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden elke dinsdag en donderdag verstuurd, als ze voorradig zijn.

Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Sommige artikelen worden op bestelling gemaakt, dan kan het wat langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. 

Terugbetaling- en retourbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken vanaf de dag dat je bestelling ontvangen hebt, kunnen we je geen terugbetaling of omruiling aanbieden. De dag van de ontvangst van je bestelling is in deze 14-dagen periode inbegrepen. Dus als je je bestelling zou ontvangen op de zesde van een maand, dan heb je tot en met de negentiende om ons te contacteren voor een terugbetaling.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Afgeprijsde artikelen
  • Gepersonaliseerde artikelen
  • Artikelen op maat
  • Zakelijke aankopen, waarbij een bedrijfsnaam en BTW-nummer vermeld werd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@beamfunk.be


Omruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@beamfunk.be en stuur je artikel naar:

Beamfunk
Philippe Spethstraat 71
2950 Kapellen

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal diegene over de status van de retourzending op de hoogte worden gebracht.

Verzending

Om te retourneren, stuurt u het artikel naar:

Beamfunk
Philippe Spethstraat 71
2950 Kapellen

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@beamfunk.be voor vragen over terugbetalingen en retouren, en vermeld uw ordernummer.